mandag den 2. juni 2014

Ud på gang stien .....

I kanten med ukrudt ind mod naboens udeplads har jeg fundet dagens motiv ...
bag cypresser og bræddevæg har de to nærmeste naboer i rækkehusene deres verandaer. ...
sidst i rækken til venstre ses gavlen og taget på naboens garage

Min hustru har begavet mig med en rygsæk stol ;-)
I går blev skitsen lavet fra vores veranda ... denne gang er jeg gået på den anden side af hækken. På gangstien mellem vores hus og naboens hus klappede jeg min stol ud med udsigt mod nord . Stien jeg sidder på munder ud i Berhusveien. På den anden side af vejen er et af de få røde huse i dette villakvarter. Stenmuren til højre afgrænser parkeringspladsen som hører til vores lejlighed ... og til venstre ses garagen som hører til huset jeg lavede en skitse af i går ...

Først lavede jeg en løs optegning med MICRON 08, og derfra var det min "da Vinci" no 12 mårhårspensel som kom på arbejde  ..... der er igen brugt et akvarelark af ubekendt oprindelse ( arv fra min Mor som var en særdeles dygtig akvarelmaler ) .
Motivet som jeg så det fra min klapstol ...
stien er "malet" med en natursvamp ...

Min "Artmate"med akvareller, pensel osv ...

Dagens skitse fra BERHUSVEIEN ... CA 22X22 CM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar