onsdag den 17. september 2014

Lygtepælen ...... med postkasser ;-)

Aftenskitse i 7,5 x 10,5 cm hjemmelavet skitsebog

Omkring klokke 19 var Ida og jeg på tur ..... på Kirsebærveien.

På vejen hjem fik jeg øje på en lygtepæl med et mylder af ledninger ..... et oplagt motiv til en aftenskitse ... og så er det jo bonus at opdage postkasserne som var skruet fast nederst på lygtepælen ;-) ... dagens anden postkasse skitse ;-)

Skitsen er lavet med en tynd Marvy tusch, farvelagt med Koh-I-Noor Progresso vandopløselige farveblyanter godt hjulpet af en waterbrush. Til sidst tilføjede jeg detaljer med Rotring fyldepen, min almindelige fyldepen og Mavy tuschen .....
Mit lomme værktøj inkl. hjemmelavet skitsebog  .....

Kommentarer og spørgsmål er velkomne ..... ;-) PB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar