søndag den 14. september 2014

Postkassestativ på Bamåsen

7,5 x10,5 cm akvarel skitse



Det kan se ud somom de fleste postkasse stativer jeg kommer forbi på mine gåturer med vovse er "trætte" .... også dett hælder forover under vægten af alle reklamerne der kommer dumpende sammen  med gratis aviser flere gange om ugen ....
Ida fandt sig også idag tålmodigt i at vente på at jeg fik lavet mig en morgenskitse ... stavtivet står på Bamåsen ikke langt fra hvor vi bor ... det passer med at vi kan gå en rundtur ... så jeg får lidt motion, og Ida "læser avis" og får leveret det hunde nu skal levere når de er ude i frisk luft ;-) .
Hele skitsen er i dag lavet med en tynd Marvy tusch, farvelagt med St.Peterborg akvareller og til sidst har jeg lagt lidt konstrast på med min fyldepen  ....

En hyggelig måde at starte dagen på ... med varm morgensol og lidt skitsetegneri ;-)

Kommentarer og spørgsmål er altid velkomne ..... PB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar