onsdag den 17. september 2014

Rundt om hjørnet .... står endnu et postkassestativ


A5 .... en hurtig morgenskitse

I overmod havde jeg taget A5 blokken med på morgenturen .... sol og blå himmel lokkede da jeg så ud af vinduet til morgen. Men det var småkoldt i dag, så det inviterede ikke til detaljeret arbejde ...


Det er jo morgenturen med vovse som sender med ud på gåtur ....  mere eller mindre tidligt om morgenen, som regel før morgenmaden, men det er jo også en kærkommen anledning til lidt skitse tegneri.


Postkasserne her fik jeg øje på da jeg var næsten hjemme igen. Det var somom de passede til en hurtig morgenskitse ( mens hunden venter tålmodigt ved mine fødder ;-) ).

Stående midt på vejen startede jeg på skitsen ..... jeg fik dog ikke lov til at stå der så længe .... der ligger en lille privat børnehave lidt længere henne ad vejen ... jeg fik en del smil fra mødre og fædre som vist fandt det morsomt at jeg stod midt på vejen med en skitseblok tidligt om morgenen ... så jeg måtte flytte mig ind til siden flere gange, inden skitsebogen endelig blev sat op på stenene til venstre for postkasserne ... til fotografering ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar