søndag den 21. september 2014

Søndag morgen på Hånestangen ...


Hen over 5 enkeltsider har jeg lavet en skitse på Hånestagen .... format 37,5 cm x 10,5cm .... skitsetid i dag ca 45 min.
Hånestangen .... fællesnavn for en halvø ( "tange" ) og et vejnavn, ligger mindre end 10 minutters gang fra vores hjem.
Hånestangen er en blanding af landbrug og beboelse .... hvilket også ses tydeligt på kortet her ved siden af.
Nålen på kortet markerer motivet for dagens skitse ... jeg stod på Hånestangen direkte syd for markeringen, da jeg lavede skitsen.
Jeg blev grebet af motivet på en helt særlig måde i dag .... det lagde op til at udnytte "harmonikaen" i min hjemmelavede skitsebog på en helt ny måde i dag.

Hver "side" i min "harmonikabog" måler ca 7,5cm  x 10,5 cm. Tidligere har jeg lavet skitser som fyldte en ... evt. 2 sider i skitsebogen .... denne gang er der brugt 5 sider.
Lommerne var fyldt med lidt mere tegnegrej end jeg plejer i dag. Ud over min faste samling, så havde jeg i dag også Derwent Inktense blyanterne med ( en variation over temaet vandopløselige blyanter ).

Indholdet af jakkelommerne på dagens morgentur



Her kommer enkelt siderne ... 5 stk ... fra venstre mod højre ...








Tak for at du har læst med så langt ....

Kommentarer og spørgsmål er velkomne ..... de bedste tegnehilsner ... PB ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar