torsdag den 30. oktober 2014

Vand "tårnet" ...

 Der er gået 10 dage siden sidste skitse ... det har regnet det meste af tiden ... og de dage det ikke har regnet, da har det ikke været skitseblokken som stod forrest i min opmærksomhed.

På dagens morgenturen med vovse så jeg, at der var rimfrost på naboens hustag ... ingen vind ... og en masse blå himmel mellem lige så mange hvide skyer ;-)

I Danmark har jeg altid tænk på vandtårne som høje slanke bygninger ... her hvor jeg bor nu, er der ikke noget vand"tårn" ..... i stedet er der en vand"tank" .... placeret øverst på Havreveien.

Jeg har først lavet en meget let skitse med en tynd vandfast tush ... der er farvelagt med akvareller og en waterbrush ... tror jeg har brugt 20-30 min fra jeg kom til toppen til jeg trillede ned ad bakken på min el-cykel for at møde min hustru
Min hjemmelavede skitsebog, akvarellerne, waterbrush osv oven på min tegnetaske i cykelkurven ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar