onsdag den 15. juli 2015

To "huse" på Hånesveien ...

Skitse i A6 skitsebog
Jeg øver mig stadig! Denne skitse er lavet med min "Sailor Fude de Mannen" fyldepen med bøjet spids ... en pennespids udviklet til brug sammen med kinesiske skrift tegn ... de samme egenskaber ... at man med en enkelt fyldepen kan lave streger med meget forskellig tykkelse, er jo en fordel når man tegner.  Jo mindre tegnegrej man skal have med, jo større er muligheden for at finde tid til at lave en skitse ... denne er som nævnt i teksten herover lavet på "morgenturen" med vovse. Hun ( hunden ) finder sig tålmodigt i at jeg bruger lidt tid på skitseri ind imellem  ;-)

Udsnit af skitsen sammen med Sailor Fude de Mannen ...
 Stor tak for at du har valgt at bruge tid på at se på mine skitser ;-) PB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar