tirsdag den 18. august 2015

Urbant landbrug.

Jeg har tidligere lavet skitser ved vores lokale busstoppested ... link her
Hønsene ejes af Birna, som driver urbant landbrug midt i bydelen Hånes. Jeg takker for tilladelse til at tegne fuglene ;-)

Skitserne her kan ikke kaldes "urban sketching", men de er jo som nævnt lavet midt i bydelen vi bor i. Høns er vanskelige at tegne ... for sådan en som mig ... de står ikke stille mere end få sekunder ad gangen ... så snart jeg flytter blikket til tegneblokken for at sætte et par streger ... da benytter hønsene sig med det samme af muligheden og flytter sig, vender den anden side til, går deres vej ... osv.

Mine spæde forsøg med "hønsetegninger" kan ses her ... og i videoen nederst, hvor tegnetempoet er skruet op til 8x for at det ikke skal blive alt for kedeligt ......

Dobbelt opslag i A6 skitsebog

Endnu et par siden med hønserier ... begge sider tegnet med Hero 330 fyldepen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar