tirsdag den 1. september 2015

To butikker ...

På denne dag ... 1. september 2015 skulle min hustru til frisøren. Jeg fandt en bænk skråt overfor frisøren, med udsigt til en garnbutik og en blomsterbutik ... motivet var dermed på plads. Kamera, fyldepen, hvid kuglepen og waterbrush blev fundet frem. Der gik ikke lang tid før jeg kom til at tænke på datoen ... 1.9. .... der er noget særligt med den dato .... det er ikke længere sommer ... 1.9. er første dag i de 3 efterårsmåneder sep. okt. november .... og det mærkes i dag .... regn i luften, kold vind ... det blev 40-45 min hvor kulden gnavede sig længere og længere ind i fingrene.

Der blev dog en skitse ud af det til slut .... og en video med alle stregerne ....

Tak for at du har set med så lagt ;-)




1 kommentar:

  1. Super flot tegning, tiden du brugte på den afspejles helt klart i tegningen. Dette er en jeg ville hænge på min væg.

    SvarSlet