onsdag den 20. april 2016

Bygninger langs med elven Otra.

Her 3 skitser, lavet på ca samme sted, men på tre forskellige dage ...  18.3.2014, 27.5.2015 og 19.4.2016.
Der er også brugt forskellige tegnematerialer til de tre skitser ...
Tegnet fra næsten samme standpunkt som dagens skitse ( den nederste på siden ) ... fyldepen og waterbrush

Her stod jeg lidt længere til højre i forhold til de to andre skitser ... farveblyant og fineliner

Denne gang blæste det så meget, at jeg måtte opgive at tegne motivet fra samme sted som sidst. Jeg måtte om på den modsatte side af bygningen for at finde læ for den kolde vind ... næsten samme tegneposition som den første skitse fra 2014.

Jeg startede med en blyantskitse. Lagde akvarelfarve på med en waterbrush .... en kombination som jeg stadig træner på ( hm !!! ). Til slut gik jeg over dele af skitsen med en fineliner.

Video med dele af tegneprocessen ses under skitsen ....

Den nyeste skitse ... men ikke den mest vellykkeden ( hm !!! )



Ingen kommentarer:

Send en kommentar