torsdag den 31. august 2017

I dag er det regnvejr

Vovse og jeg gik hjemmefra i dag ca kl 7:30 ... da var det regnvejr ... ikke voldsomt megen regn ... bare lidt "støvregn" ... nok til at det ikke var aktuelt at tegne ude ... men der findes heldigvis løsninger for den slags her på Hånes ... der er flere tunneller i forbindelse med rundkørsler, ny og gammel E18 osv ... jeg gik over den nye E18 og ned i en fodgænger tunnel under gamle E18 ... derfra havde jeg fin udsigt til et busskur hvor en masse regionalbusser kørte i østlig retning ... "E18 Håneskrysset"  ... ca en halv time senere begyndte vovse at blive utålmodig ... det var med andre ord tid til at gå hjem min hustru og få kaffe/te og morgenmad på bordet ;-)

Tak for at du ser med på mine skitser / skriverier her på bloggen ...

Skitse ... fyldepen og en enkelt akvarelfarve ... "paynes grey"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar