fredag den 2. marts 2018

Med ryggen til havnen ...


Der sad han .... manden med blå armslynge ... og rollator ved side af stolen .... på 4. etage med ryggen til Kristiansand havn.
Han sad og ventede ( det var et venteværelse ) ... jeg ved ikke hvad han ventede på ... men jeg ventede på min hustru som havde en aftale i dag klokken 13.15.
Det gav mig 15-20 min til at lave en tusch/akvarelskitse med mit lille “lommeskitseudstyr”

 ..... min hustru var færdig samtidig med at jeg klappede skitsebogen sammen

... så heldig kan man være 😎

Billeder af dagens tegneudstyr:

Skitsebog 12x15 og pennalhuset fra Derwent

I den forreste lomme et papirlommetørklæde og akvarelæsken.
I den bagerste lomme 3 stk Pigma Micron og en Pente Waterbrush

Visitkortæske med hjemmeprintet indsats. Pentel Waterbruah, Pigma Micron penne 0,2  0,4  0,8 og et papirlommetørklæde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar