mandag den 16. april 2018

Et okkerfarvet hus ...

Moleskine 9x14 cm
Denne perle af et hus ligger som nærmeste nabo til Berhusveien .... hvor min hustru og jeg bor.
Det er en kort gåtur ... 4 - 5 min ... hjemmefra.

På morgenturen i dag med Ida ( vovsen ), stoppede jeg for at lave denne skitse .... da jeg efter ca 5 min skulle igang med akvarelfarverne begyndte det at regne ... for at skitsebogen ikke skulle blive alt for våd, pakkede jeg sammen.

Ida og jeg skyndte os hjem ... vel hjemme farvelagde jeg denne lille skitse.

Herunder et stribe fotos som viser det hjemmedesignede og ligeledes hjemmeprintede akvarel male sæt ... tak til Simon som printer for mig ;-)

Mit håndholdte malegrej ...

Sailor fyldepen og Pentel waterbrus helt til venstre,
nederst i midten farveæske med hjemmedesignet og 3D hjemmeprintet farveindsats;
nederst til højre farvepalet/underlag for farveæsken,
Den sorte klamme bruges til at holde det hele fast på skitsebogen mens der tegnes

Supertransportabelt akvarelfarvesæt ... her med 11 farver

Så lidt fylder det ( se godt efter ... 9x14 cm skitsebogen ligger under farvesættet ) ...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar