mandag den 23. april 2018

Kan du se katten ?



Færdig skitse 9x14 cm Moleskine
Overskriften for de fleste skitser her på bloggen er "URBAN SKETCHING".  Der er ikke meget urbant over denne skitse ... men tag ikke fejl. Det er lavet i bydelen Hånes ... i området mellem vejen Vigvollåsen og børnehaven "Rakkerungan barnehage". Der går en gangsti ... ganske stejl nede fra Vigvollåsen op mod børnehaven ... på venstre side af denne stil er der en fjeldknude med store sten ... der fandt jeg dagens hovedmotiv ... en lille hvid kat. Den sad og så på mig helt til jeg fandt mobilen frem for at fotografere sceneriet.



Snart færdig .... nu da katten er gået sin vej ...

Tegne/maleværktøjet


Udsigten ned mod Kirsdbærvejen 26 med dagens motiv til højre
... jeg er gået 4-5 m op ad bakken for at tage dette billede ( i forhold til stedet hvor jeg stod og tegnede )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar